Én már egy éve keresek bicaj szerelő tanfolyamot. Több okból is. De a leglényegesebb, hogy megtudjam szerelni magam a bringám, és mondjuk nyáron ne keljen, olyan szöveget halgatnom a szerelőtől, hogy 2 hét múlva gyere vissza.

JA bassza meg, ettől a 2 hetes dumától agyam elszál. Bár megértem, mert tényleg tele vannak iylenkor a szerelők melóval.

Na a lényeg, ezért és más okok miatt is megszerettem volna tanulni bringát szerelni. De nem találtam tanfolyamot. Viszont most találtam egy szerelőt, aki bevezet a bringaszerelés kulisszatitkaiba, és belement, hogy erről készítsünk egy videó tanfolyamot, amire a bringavideo.hu-n tudsz feliratkozni.

NA de a bringavideo.blog.hu nem lenne hű a nevéhez, ha nem készítettem volna erről is egy videót. Íme:

A bejegyzés trackback címe:

https://bringavideo.blog.hu/api/trackback/id/tr99892563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Széll Kálmán 2011.04.01. 15:05:57

nem kicsit off, de mindenképpen meg akarom osztani a bringásokkal ezt az élméényt! a 22 éves Frank Zappa biciklin zenél. egyzene.blog.hu/2011/04/01/frank_zappa_bicycle_music Fergeteges! nem áprilisi tréfa
süti beállítások módosítása